Testimonial
  • I got all my Bigbang albums and coll from here. Never late (sometimes faster than promised time), the packaging always nice and save for the product. GG is the only one online shop that I used. Thanks for your indirect support to me to be a VIP
    • Nana, Jakarta
  • Hai...aku mau ucapkan terima kasih karena semua pesanan yang aku pesan di sini selalu sampai dengan selamat plus dalam keadaan baik... gak bakal kecewa deh pesan di sini...
    • Indah, Bekasi
  • Uda 2 kali beli album disini . Albumnya juga cepet sampe hihi,awalnya agak ragu sih. You know online shop kan ? ada yang trusted dan engga. Well, kalo ini udah kebukti trusted banget <3. Ga nyesel kalo beli disini, tunggu tabungan yee mau beli album lagi hoho :3
    • Ika, Surabaya

WONHO - LOVE SYNONYM 1. Right For Me (Ver. 1 / Ver. 2 / Ver. 3)

Brand: Various Gasoo
Product Code: C1772
Availability:
Pre Order
Price: Rp 280,000

Description : 1st Mini Album

ORDER FORMS :

New Customer, click -->  NEWBIE ORDER
Returning Customer, click --> CHINGU ORDER
 
PAYMENT CONFIRMATION FORMclick --> I HAVE PAID
CDs
PO Type REGULAR PO
Release 05 September 2020
Details CD I 56p Photobook I 32p Lyrics Book I Sticker I Random Photocard I (Limited 1st Press Only) Random Postcard I (Limited 1st Press Only) Random Film Photocard I (Limited 1st Press Only) Random Folding Poster
Poster YES (FOLDED, selama persediaan ada)
Tracklist 1. designer (Prod. BOYCOLD) 2. angel (Prod. GRAY) 3. 너-거짓말-나 (Prod. Cha Cha Malone)