Testimonial
  • Hai...aku mau ucapkan terima kasih karena semua pesanan yang aku pesan di sini selalu sampai dengan selamat plus dalam keadaan baik... gak bakal kecewa deh pesan di sini...
    • Indah, Bekasi
  • I got all my Bigbang albums and coll from here. Never late (sometimes faster than promised time), the packaging always nice and save for the product. GG is the only one online shop that I used. Thanks for your indirect support to me to be a VIP
    • Nana, Jakarta
  • Uda 2 kali beli album disini . Albumnya juga cepet sampe hihi,awalnya agak ragu sih. You know online shop kan ? ada yang trusted dan engga. Well, kalo ini udah kebukti trusted banget <3. Ga nyesel kalo beli disini, tunggu tabungan yee mau beli album lagi hoho :3
    • Ika, Surabaya

SNSD - Mr Mr

Brand: SNSD
Product Code: C0667
Availability:
Pre Order
Price: Rp 230,000

Description : 4th Mini Album

 

ORDER FORMS :

New Customer, click -->  NEWBIE ORDER
Returning Customer, click --> CHINGU ORDER
 
PAYMENT CONFIRMATION FORMclick --> I HAVE PAID
CDs
PO Type REGULAR PO
Release 28 February 2014
Details 1 CD + 1 Random Sticker + Gift fr GGKG (random mini postcard)
Poster NO POSTER
Tracklist 1. Mr.Mr. 2. Goodbye 3. 유로파 (Europa) 4. Wait a Minute 5. 백허그 (Back Hug) 6. Soul

Related Products